*Jessica bloggar* - (alla antecknar) ;)

Tjohejj, Idag har jag nt gjort så mkt men tänkte bara updatera ändå ;)

Gick upp typ 11 ?,
sen spelade jag typ tennis ute
sen gick jag en prommenad...
sen åt jag
sen spelade jag tennis med min bror jocke vid tennisbanan
sen duschade jag
sen postkodkampen
sen... nu ;)

I morgon sku´lle jag egentligen åka till öregrund (tennis veckan
men min bror ska tydligen inte spela ngn match så,

Vi ska dit på söndagen och sen hela veckan frammåt ...

I morgon ska jag inte gö ngt, ska fråga lollo & anneli, för vickan åker ju till
leksand hela veckan <3

Bye!


Kommentarer
LOLLO

kommer du åka bort varje dag näste vecka? <33

2010-07-24 19:31:27
Anonym

Sv; Typ , jag tror de <3

2010-07-24 23:26:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0