Målare nästa? xD

Höhö, idag har jag varit riktigt händig xD!

Ska berätta om dagen först :')
 
När jag vakna va de klar sol ute :D
sen när jag åkte till badet vid 11 blev de as disigt ;s
Men vi badade iallafall en gång " jag matilda & lollo :)
Sen åkte vi ut ca 4 gg med emmas gummi båt xD
Och de gick ju suuuper ?- NOT , de blåste aaaas mycket + att de va 4 hål i båten :')
 vi försökte ha tuggummi som tejp men de gick inte bra xD

Iallafall sen vid 2 åkte jag hem ... gjorde inte mkt typ datan
gick te affären me mamma i typ en timma hahaxd
& sen laga jag mat ^^- lax
Sen hade jag tråk , tills jag kom på att jag kunde fixa våran "hämska cykel"
som typ såg ut som att den hade vart i skroten i 5 år xD

Så de va dags att rusta upp den lite (:
Den är 20 år haha ^^ , men
 eftersom målaren i familjen - ´Matte altså
inte va hemma fick jag göra arbetet (A)

Fick dock lite hjälp av mamma som också jobbat som målare ( i 5 år) ,  om vilka pänslar jag skulle
använda och så :)

Iallafall här är cykeln före

Den va blå innan men
 den blev snodd förut , och då spreja någon om den hel svart ;S och då såg den ut så här
efter ca 2 år ...

Jag hade "målar handskar" på mig, för färgen går inte att få bort ^^
kläderna va lite stora som ni kanske ser:P
men vem orkar bry sig när man ändå ska måla??


Resultatet ! vad tycks ? (:
"de va synd att de kom färg på däcken :(!" bajs.
men de kan man ta bort me lite asiton(stavning?) "ngt medel"

Skulle egentlige ha svart men de blev fasen snyggare me silver ^^

Sen blev jag så himla sugen på kolasås hahaha XD

Så då gjorde jag de och tog fram frysta bär + glass haha^^- MUMS= sockerbomb!



Hejdå ^^


Kommentarer
Matilda.

Den blev jättefin! :D<3

Mycket finare än förrut. ^^



Gott med kolasås...

2010-07-10 22:57:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0