Me todaý !


Iallafall , idag har jag solat , inte gjort ngt speciellt ^^

Mammas dagis barn sprutade  vatten på mig när jag solade ;o

Påtal om dagisbarn




Visst är dem väldigt lika?? ;O
På den till vänster på bilden är mammas dagbarn & den till höger är en Försvunnen flicka "madeleine mccann"  men hon är typ 7 år nu.

Dock så fick jag ingen bra bild på wilma, råkade bli en typ underifrån så hon ser större
ut i ansiktet än vad hon egentligen är ^^


Iallafall,  i morgon ska jag me familjen  till öregrund , vi ska typ bada fiska m.m (:


Kommentarer
Vickan

sv: borstar av dej sand kanske? XD<3

2010-07-05 19:23:51
URL: http://wictooriah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0