Min dator stängs av helatiden -.-''- Men nu funkar den (:

Igår så laddade jag in exakt alla bilder från kameran och då skulle jag lägga upp
några på bloggen , men precis då stängs min dator av  -.- så irriterande
den stängs av för att  den blir för varm, fläktsystemet  har pajjat  ):

Iallafall , hoppas jag hinnar ladda in några bilder och publisera innan det händer samma sak igen ;)

igår kl halv 11 cyklade jag lollo & vickan till stora badet;) för att sedan
träffa matilda där :)vi va där i
ca 2 och en halv timme (:

sen åkte vi till lilla badet , lollo va tvungen att åka hem vid 5 tiden för hon skulle på gympa

Då va jag matilda och vickan kvar, vi goffa i oss en kladdkaka haha ^^
Sen simma vi uttill ponton och satt där aslänge ;o

okej en och en halv timme ;) Vi va själva på ponton hela tiden (A)
Yey* (: sen vid 7 åkte vi hem :)
ps. de va jätte skönt i vattnet :*)

Nu kommer lite bilder från några dagar från sommarlovet..







Ser ni regnbågen ? (A)








sådär ;) typ 3% av alla bilder vi tagit ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0