Röda ögon , örbuhus badet, sova, data ;D

ja... min dag har jag ju redan sagt i rubriken ? (; haha

Föreseten vi "jag lollo & vickan" , vi sov under bar himmel hoss mig i natt ^^
as mysigt och svalt :) vi fick typ inga myggbett eller ngt ;D

Vi somnade typ halv 4 och vaknade halv 9 (:
Höhö, sen så skulle vi åka till örbuhusbadet kl 10

Men innan vi skulle åka, ville jag och vickan testa den här öonbryns/ ögonfransar färgningen 0.o
Vi köpte den igår ;D
säger bara en sak = H E R R E G U D !!!!!

vi fick i ögonen ;o de sveeeeeeeed som in i HE*****!;O
vickan och jag bara satt och grät tsammans i mitt kök i morse haha :*)
efter ca en timmes sveda och uschaa så tog vi bort de och de blev rätt bra resultat :)

De ska hålla typ i 40 dagar (A

För er som inte fattat va de är är de en svart färgning till ögonfransarna
för mina har blekts jätte mkt :)


jaja, men om man inte får i ögonen så svider de inte alls :)

Sen kl halv 11 så åkte vi till örbuhus badet !
MYCKET KUL :DD
lollo åkte hem vid 4 och jag vickan och sosso va kvar till 5 ;D !<3

När jag kom hem så
hade jag suuuuper röda ögon , seriöst
man såg typ inget av de vita ;o
ja ja sen  kollade jag i min nya frida tidning "sommarspecial" i min solstol i skuggan med
solglasögon, men efter typ en halvtimma sommande jag dör haha, sov i ca 1,5 timme :) skööönt! HAaha

Sen nu sitter jag här med mina röa ögon och ska duscha nu :)


Juste jag köpte ett par nya skor igår !!

Dessa ;)
+ färg´ninggejjen  och frida tidning och ett hårband till syrran !


Kommentarer
Vickan

wohoooo! vi hade det verkligen bäst mina små älsklingar! <333333

2010-07-13 21:25:10
URL: http://wictooriah.blogg.se/
Vickan

sv: hahah jag vet inte! men nu förstår ni vad jag menar. han e skitlång nu! :O

2010-07-13 21:26:25
URL: http://wictooriah.blogg.se/
LOLLO

:-D<3

2010-07-14 19:12:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0