svar...


- Jag köpte mina för ett år sen på "skopunkten"  & lollo köpte sina på jerns men dem finns även på skorett ;) och vickan tror hon köpte sina på barn avdelningen på Skoagust men hon vba inte  säker (:

(föresten skrev jag  att jag hittade min sko typ en dag efter jag skrev de där i bloggen om "min vänstersko är borta!!??"" hahaha, fast de va högerskon som va de xD ^^
 




Idag har jag varit vid badet som vanligt ^^, men idag åkte vi " jag lollo vickan anneli & matilda" ut med båten :D! haha de gick ju skit  bra ! ;D *host* ^^

Iallafall, i morgon ska de typ bli MOLN hela dagen :(

Iallafall vad de står på klart.se i bjölrklinge ;S

Men dem kan väl ha fel? :)
kanske, men annars ska vi typ in till stan ist ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0