Upptadering i massor! ;o-- ELLER INTE

hejhopp ;)<3

Blev inge lollo i ... går? aa,  hon skulle bort ;)
& de blev inge öregrund för moi för min bror hade ingen match så då stannade
vi hemma ;)
men de va rätt bra väder ändå?^^
Så jag tog en lång prommenad ist och fotade massa sen grillade vi på kvällen- mys ^^

Idag iallafall, åkte vi kl 8 till öregrund för jokce spelade kl 9, han förlorde ;o
aja, sen skulle han spela en match vid 2 men de börja ös regna -.-  gjorde de inte de hos er också??
 
Så då käka vi innan vi åkte hem vid 3 och nu sitter jag här ;*)<3


Håller på att ladda in alla 100 bilder & filmer till datan och det tar typ år ;)
+ att bilderna är väldigt stora också ^^



HAHA- BJUDER ;D
Men snart ska jag ut och gå lite... så hinner inte ladda upp mer bilder just nu men de kommer ^^


SES


Kommentarer
LOLLO

vi måste träffas snart! <3

2010-07-30 20:44:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0