Cyklade till vickan idag :D<3

hejsan ^^, hinner inte med bloggen nu så mycket:/
sry, Iallafall, idag kl 9 gick jag upp, sen gick jag till mammas jobb
för att hämta cykeln, Sen cyklade jag till vickan :)
hon mötte mig en bit på vägen ;)

Då badade vi typ direkt när vi kom dit, de va ca 20 grader ^^
Sen åt vi lunch lite senare, sen cyklade vi flera mil, till vixta syttorp aa vidare så :P

Sen när vi kom tillbaba efter 50 min så gjorde vi en jätte god äppelpaj ;D
Med havregryn i istället för vetemjöl - rekomenderas :D

Sen så försökte vi fixa våra bloggar lite grann , ja ni ser ju de gick väl sådär xd <3

Aja sen vid halv 8 cyklade jag hem , då åt jag och sen duschade. Sen
spelade jag wii med brorsan och jag losa på boxning -.-
Men vann på golf (A) haha







EN flumm bild från vickans konfirmation xd<33 :D
ni kan läsa och se mer på vickans blogg :) http://wictooriah.blogg.se


Kommentarer
Vickan

Haha en flummm dag som vanligt. xd<33



sv: HAHAHAHAHHA asså hur kan man va så jävla klantig? HAHA! xd<3

2010-06-18 10:29:35
URL: http://wictooriah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0