Dagens uppdate ;) (MIN ENA GLADIATOR SKO ÄR BORTA :''())))))

Få bilder från igår<3:




<3

men seriöst! jag hade skorna igår .. typ tog av dem i hallen (som vanligt)
men i morse bara "hockus pockus filiockus" = BORTA!
Vänsterskorn :'/!"!"!"!"!"!"!
DAMP ? ;D
hittar den verkligen inte , mamma har letat i hela huset :')
men ingen vänster sko -.-'
Nog om det

Idag följde jag me mamma på hennes midsommarfirande med massa dag barn ^^


naw:')

hah, ser de inte bara liiite gott ut ;D??
säger bara en sak = MUMS ^^
Iallafall...
Just nu kläder :


byter kläder minst 3 gg om dagen på sommaren ^^ ..
har olika på morgonen dagen och eftermiddagen ;)

idag hade jag min rosa "nya" tunika (som jag glömde att ladda upp...igen :P woops*)
& grå cardigan o leggings .
Sen när jag kom hem hade jag bikini och ett linne & nu detta (:

Men nu ska jag dra & rå-leta efter min sko !!;D


Kommentarer
Anonym

vart har ni köpt era skor? :)

2010-07-11 16:58:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0