Jag hatar att skriva rubriker dem blir alltid så tråkiga-.-

Haha, Hejsan bloggn, ;)
Idag kl halv ett åkte jag & lollo in till stan :)
påvägen dit pratade vi om lollos resa i italien:) de lät najss<3

iallafall ,  de va 50% rea i hela stan typ :O!
Wiiie<3
så därför hittar man såklart massa haha ^^<3

Hm..
visar på bilder .^^


Väska från Accent^^- 99kr ist för 199kr^^

Armband från gina- 49,50kr ist för 99kr ^^(sämst bild javet)

nagellack från Cubus  2 för 39 ;)
(mint grön & il rosa)

höhö ^^
Sen köpte jag en tunika från vero moda där va de inte rea ;)
& en ljus grå cardigan fårån gina 99kr ist för 199kr ;)
men visar det i morgon för jag hann inte ta kort på de idag (:
För batterina i kameran la av ..
sen åkte jag & spelade tennis med bror ;P
& när jag kom hem duschade jag så nu har jag myskläder så pallar inte
byta om ^^<3

föresten dagens dresscode :P


haha sär bild ;o iallafall jag har inte haft smink sen skolavslutningen haha(A) & typ frisyren
uppsatt i en boll varje dag ^^
så bäst :*
Hejdååååååååå^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0