Mys dag ^^

Hej hej ,
Idag har jag inte gjort ngt speciellt, vaknade vid halv 10 eller rättare sagt väcktes men de 
gjorde inte så mkt ^^
Hah väcktes av små söta dagisbarn, 
de första jag hörde när jag klev upp va 
- Hej jessica!`:) kan du måla våra naglar ? och locka vårat hår :D?

ja .. vad skulle man säga ^^ hade inget annat för mig så..
gick och åt frukost , alla satt runt omkring mig och kollade på mig när jag åt haha ? :P
förstod inte vad de va som va så kul me de.
Men sen har jag inte gjort så mkt mer .. fixat lite i bloggen ;) igen men är inte klar.

Och nu sitter jag och kollar på tv me mamma ^^
Ny duschad och en stor bolltofs på huvudet Xd
I min brors mysiga målar tröja hah;)

Aja nu kommer lite bilder på min bästa katt<3

 



Inte så jätte skarpa bilder men snart får jag ju systemkameran såe ;)

Får ju inte glömma sessan (: hon blir faktiskt 5 år i oktober ^^

men nu ska jag nörda lite sims haha bye <3

föresten tror alla vet men i morgon är de ju kronprinsessans bröllop ^^gzz'


hAH :s bjuuder  på en scary bild ;o

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0