"SOLEN" ÄR HÄR, Å LYSER "FINT" PÅ JORDEN- GLÄDJEN ÄR STOOR..

Hejsan :D
Gud va ruuligt väder de är (A)!<3
älska sommarn^^
Iallafall, igår solade jag typ hela tiden..
spelade lite tennis me bror(diabetesmannen)
sen grillade vi på kvällen (: as gott.
iallfall , idag har jag typ bara solat , fast de blev mulet vid 3 -.- buhu.

Men jag tog lite bilder igår,... tänkte ladda upp några ^^






Idag är de föresten sveriges nationaldag ")

Har en liten fråga, är jag brun eller röd i fejjan :S?
tycker de ser blandat ut men vissa säger röd & vissa brun ^^

(ni skulle sett när jag brände mig i ansiktet för typ en månad sen, då
snackar vi "röd" i ansiktet)


Kommentarer
vickan

åå... sj har man inte hunnit sola ett piss så imorgon i skolan kommer man vara kritvit som ingen annan. haha! <3 men visst skulle vi till staden gummsan? <3333

2010-06-06 22:08:13
URL: http://wictooriah.blogg.se/
Joakim

Låt mig styra en snyggheader bild!

2010-06-07 15:42:07
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0