Svar på frågorna (:



LOLLO om FRÅGESTUND:
kan vi hitta på något i sommar ? ;D<33

Svar:  Såklart lollo, vi måste vara så ofta de går !:D<3
fanny

har du läst min blogg ngn gång?  - Svar: Ja jag läser din blogg ibland (:
vrf bloggar du? - 

Svar: ingen aning , jag är ju sämst på att gö de , men ibland är de bara kul ;)
hur länge har du bloggat och vrf börja du ?

- Svar: för typ 2 år sen, had ejag en blogg på devote.se men tog bort den efter ett halvår. Sen hade jag en annan blogg här på blogg.se men den tog jag också bort , men nu har jag bloggat i den här bloggen i snart ett år (:



 
   

johanna hansson

hur gammal är torkel? :)-

Svar:Han blir typ 6 år i juli ^^

brukar du använda hårförlängning?

Svar:  Nej, har inte gort de på jätte länge , för att den kliar i hårbotten, den är inte så himla mycket längre än mitt vanliga hår ;)

har du bra självförtroende?

Svar: Nej, de har jag nog inte skulle jag säga ;)

hur skulle du beskriva dig själv med 5 ord?

svar : ehm... , Glad , Flummig, hjälpsam, .. kommer inte på fler... ^^

Anonym

1. Har du pojkvän?- Nej

2.Vad har du för BH-storlek?- ??O.o vf vill du veta?

3.vilket är ditt favoritdjur? Typ katt & hund

4. Hur sminkar du dig?- Ja

5. Vad använder du för smink?- mascara- (define-a-lash)- grön & rosa, puder, och ibland fundation ;)

6. Var köper du nagelförlängningen?- EHm.. de finns att köpa på olika men jag köper på kicks eller åhlens (:

7. Hur gammal är du?- 14 år, men 15 i augusti

8. Hur lång är du?- typ 160cm

9.Vem är din bästa vän? Vickan lollo & anneli <3

10. Håller du på med någon sport?- Nope (:

11. Har du något husdjur?- Ja, en katt & ett marsvin

12. Vilket är ditt bästa och sämsta ämne i skolan?.Bästa är nog bild, sämsta är typ .. ngra so ämnen och Engelska :P

13.Vad sover du i?  Pyamas ;D - en stor t-shirt


14. Har du en bror som heter Rasmus?- Svar nej , men har två andra bröder (:

Ps: Din blogg är jättebra :D Men den skulle vara ännu bättre om du la in fler inlägg varje dag (;
 
Svarar på de här också:

Andledningen till varför jag uppdaterar så kast, är för att jag inte har lust och ork eller tid att uppdatera, och lixom , jag känner mig inte tvungad att uppdatera ofta häller ;) jag gör de när jag vill helt enkelt (:

 

 

 

 


Kommentarer
Anonym

Har ju bror din som bloggar så du behöver ju inte leva upp till något direkt;)

2010-06-19 04:13:35
URL: http://nadishan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0