Tjohejj ! ;D


I morgon, kl 10 ska jag & anneli cykla till vickan och bada i hennes pool !! :O
de är typ iskallt ute nu, och i poolen är de ca 19 grader , så jag föreslog
att vi ska bada med kläder (: yez!
'
Bara så alla vet så flyger lollo till italien just nu , me sin gympa :D<3
Kommer sakna henne as mkt ^^<3 men hon kommer ha de bäst.

Iallafall, alla har väl redan sett den här videon ? haha

så bäst♥

Då va de 19,8 grader i poolen , och jag ville bada ;o'
(men de blev aldrig av :P)



Iallafall, nu ska jag bara fördriva tiden lite, är inte alls trött
så kanske ska spela sims ? (:'
Nu kommer de lite bilder på alla bakelser/pannkakor.. som vi alltid
gör tsm när vi är ^^

Mjuka goa muffins (A)

stekta plättar ^^haha

kladdkakaaa smet ;P

Lite ofärdig (väldigt rinnig) sockerkaka ??hahaxd



Kladdkake smet (A) jhahja

Goa pannkakor haha xd


Lite småhårda muffins ;XD<3?


Lite halvbränd kladdkaka? xd

Gladdig sockerkaka? :P


De här va typ några av våra skapelser haha alla har alltid nått fail i sig ^^
kalla oss inte goffiga bara !!  hahaha byeeeeee<3


Kommentarer
Vickan (jag sj)

HAHAHAHAH fail! kanske ska baka idag igen oxå? HAHAHAHHAHAHAHAH! xd<333

2010-06-14 10:44:57
URL: http://wictooriah.blogg.se/
louise

hahaha skön video, ^^

de blir alltid fail när jag bakar också så känn er inte dåliga jag tyckte de såg bra ut :D

2010-06-16 23:28:21
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
louise

sv: hahah han är cool (a)

2010-06-17 19:25:14
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0