Update, mitt i natten ;o haha ^^

Har inte uppdaterat på typ en vecka nästan ;O!- Okej jag ska sluta skriva de ni ser/vet ju de själva ?? höhö^^

Har gjort massa ehm .. på torsdagen (får se om jag tar rätt på alla dagar nu)

så cyklade jag lollo & anneli till vickan va där ett tag, åkte hem till mig och åt lunch åkte till lollo fixa upp tältet
sen åkte lollo till gympan då åkte jag & anneli & hoppa studsmatta .sen...åkte till? lollo och hämta annelis pengar
åkte till mig och hämta pengar sen åkte vi till edwards och beställde "familjepizza" haha, sen åkte vi till affären köpte läsk, åkte tillbaka till edwards och hämta den "vädligt stora" pizzan ;o sen åkte vi till lilla badet och käkade den där i ca 3 timmar hah ^^ flummigt!<3 Sen åkte vi runt i hela bjk och vid häggeby och överallt...sen åkte vi till anneli och hämtade hennes dator och sen åkte vi tillslut till LOLLO !;D sen sov vi.

Haha!<3

På fredagen cyklade jag hem från lollo sen åkte vi till mormor & morfar;)

På lördagen va jag vid björkis och allt de där..

Och idag (Söndagen) Solat hah <3

I morgon = Åka till vickan me lollo (:!


MEN SERIÖST ,  ska kanske börja sluta använda ordet åkte????? haha , men gud va mkt vi "cyklade" den dagen ^^
märkte de inte föräns nu ;P haha

Nu måste jag sova för att orka upp i morgon Byee<33
¨
Ni måste bara kolla på den här videon ^^ en liten 5 årig flicka gör typ en smik video haha så sööt (: (obs varning för väldigt ljus röst ) xD<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0