(':wie statistiken ökar (A)


iallafall sidvisningar haha ^^
men unika låg på 28 ;P och de är mkt för moi^^
aja

Har inte direkt något nytt att skriva sen förra uppdateringen idag men iallafall
fick lite lust att ladda upp bilder som jag inte gjort på länge (':


bild från när jag lollo & anneli hoppa studsmatta hos henne ^^<3

höhö


min bästa katt med hans bästa nalle

bild från 7 an när vi hade dans på torget i stan


dadade hos vickan förra  sommaren<3

Jag & lollo i undersvik - konfa lägret ^^


failad bild på mig i undervik X)


jäsp


vickans skåpnyckel som försvann vid början av 8 an !, om någon sätt den så ge den till vickan eller mig ^^



så^^

Nu får de räcka med bilder (:<3

ses i morgon , efter studenten för matte ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0