Mittwoch ^^

Hej , ligger i min syrras säng med hennes dator (a)
lånar den lite, ;)

Iallafall, idag började dagen med Vip...

Sen So i ca 40 min istället för en timme & tio minuter.

Sedan typ 20 över tio gick bussen.

Då klockan 10 så började Teatern

vi såg på typ ngt med midsommar grejjs,

den va lite konstig men ganska ok.


Sen när den va slut gick vi på stan och de va bara vi inne och dem som jobbade där
på gina & bikbok typ (A) hittade lite grejjer som jag ville ha men hade ej med mig pengar -.-


sSEn åkte vi hem till lulu ^^

där åt vi lunch , Pannkakor

 

Sen va de mattematik vi fick sluta halv ist för 3 ,

då gick vi till konfan i kyrkan och där blev vi fotograferade i kåpor ;D




de va min dag idag ;) ikväll är de ANdra avenyn !!^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0