Snöstorm -.-!

Igår va de typ vår ju !
Eller asså de va vårdagsjämningen iallafall och sol och typ all snö på
gatorna va borta ! ^^

Vad vaknar man av idag då?
Typ snöstorm och minst 2 dm snö på gatorna.
- Inte Kul!

Så när mamma och jag gick till affären idag såe fick jag ta fram mina "uggs" och min vinterjacka igen - *Suck*

Iallafall , som ni märker har jag inte uppdaterat på typ 1 vecka och 2 dagar ;o höhö.
Men jag har väl antagligen haft annat för mig ?
Kommer typ inte ihåg vad jag har gort i veckan ;S


Måndag-Va i stan med brorsan och syrran , fixade mitt legg och såg på bio farsan!
Tisdag- Minns ej ;S
Ons- Typ skola & plugga Tyska.
Tor- Tyska prov.
I fredags  skola och- Stan med vickan & lollo <3
Lör- Konfafest hela dagen & kvällen
Sön
idag

Handla med mamma *-check
Städa marsvinets bur me mamma *- check
dammsuga mitt rum--

Göra Taco-


TJAO!<3

Kommentarer
Sara

Jag var också på konfafesten! :D

Vad tyckte du om den?



Vilken grupp var du i? :)

2010-04-01 16:35:22
Anonym

Det finns bilder där i från på en hemsida, har du sett de? :)

2010-04-17 13:30:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0