TANDLÄKAREN I MORGON ;O

Tjohejj, vet ni vad?
Förra torsdagen så tappade jag min sista mjölktand !
HAHAxd  intressant att veta va?
men iallafall i morron ska jag till tandläkaren .. Buhu!
och inte nog med de, jag måste gå upp kl 10 i 6 typ ;o
för att vi ska va hos tandläkaren kl halv 8 ! och då måste vi åka typ 10 i 7 -.-

JAJA, idag i skolan har vi typ bara haft redovisningar

eller aa typ...
eng- jobba i boken
idrott - RUGGBY !:D
No - redovisning
Sv - redovisning
No- redovisning


jag idag ;


Kommentarer
viccckan

men haha jessie, jag går upp 5.30 varje dag! ;)<3



haha det var bärsta slappdagen idag ju! :D<3

2010-03-08 18:06:21
Jörgen

Hade ni 2 NO lektioner idag? :O

2010-03-08 19:58:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0