Tisdag (A)

hejsan ,  nu har jag precis gjort klar tyska läxan ^^ okej
dt va bara att slå upp 3 ord på glosor.eu  men ändå ;)

Idag vare såååå flumm i skolan herregud.

men först måste jag bara lägga till en sak ; jag hade inga hål !
jag va ju hos tandläkaren och dem sa att mina tänder såg gämna och fina ut ! ;O
omg ,  trodde ej dt men aa ;)


Idag
hade vi först  No labb , jag & anneli kom i samma grupp 2 o 2 .
Och där börja typ flummet . XD ingen kommer fatta för jag kommer inte säga vad
vi hela tiden garva åt.

Sen tyska - typ jobba i häfte.

No - fluummmxd
Matten - Jobba + lite flumm.

kreativaprofil !! FLUMM ASSÅ SERIÖST JAG LOLLO & ANNELI HAR NOG
ALDRIG SKRATTAT SÅ MKT SOM VI GJORDE ;O !<3 HAHAHAHAH
Vickan du hade gått då <3

för er som vill veta vad vi gorde ,
Man skulle va i grupper altså
jag lollo vickan & anneli.
Och göra en ler familj av lera ;)
det ägde så mkt.

Kan visa när vi är klara med tittskåpen (A) om jag får haha.








Iallafall,
i morgon är de friluftsdag

då ska vi (jag vickan lollo och anneli)
va hos lollo & gö musikvideo ^^och typ ngt mer.

Men till de sista , idag fyller min brorsa 20 år ;) så grattis te han!!


Kommentarer
vickan

Haha! XD<3

2010-03-09 20:04:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0