Brandövningen :D lite kort...

Tyvärr så hade vi ingen kamera eller mobil med oss till brand övningen
:(  men de va en som filmade hela övningen så ^^

Men jag anneli filip och åsa låg
i en uppoch ner vänd bil ,
jag hade ett par jätte stora målar byxor
Och sen en fejkad kniv / såg , som va typ blodig , haha
som gick rakt in i mitt ben xd
 Och så fick jag

fejk blod på mina händer också , som jah råkade peta med överallt
så jag hade typ blod i huvet och håret och allt haha xd

Men på första övningen så tog dem ut mig ur bilen sist...
va ju typ halv död när jag kom ut då så ;) hahaha

Nej men sen så va de en till övning och då
låg jag ute på marken med två fejkade händer och på ena va
de ett super djupt sår och den andra va helt "stump" de va som en gele bit med
blod haha ! kreepy ;O

Jaja nu orkar jag inte skirva mer , ses i morgon <3

godnatt/jessica


Kommentarer
johanna hansson

haha " gele bit" ;p

2010-05-13 12:45:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0