skola ..håltimme konfa & brandövnning ;) <3

Hej hej , de va länge sen !
Gud jag skulle vilja att någon kunde blogga åt mig haha xd , för jag har
typ aldrig tid :O? eller jo men jag hinner inte...

aja jag gör så gott jag kan (A) :)

Iallafall , ska berätta lite om i går & idag (:


igår


-
Hade jag och vickan lika kläder
 & så va jag me vickan & anneli efter skolan
vi hoppade studsmatta
& TOG TUSEN KORT :D
¨
Men jag har ju några bilder från foto timmen och några från studsmattabn ^^


Vickans lollos och mina skor (A) !<3 haha
(det är inte nån som har exakt lika)


Jag och min lilla tvilling <3 :)

haha och fråga oss inte vad vi gör ;S
vi är så seriösa *xd herregfud
Men när vickan har skickat´bilderna i morgon läggar jag upp dem här då (:
typ några bra .


Hm...
idag då

Idag, så hade vi typ vanlig dag ... sen Inställd 
Hk .WIE ! <3

och de va typ då de va som varmast ute så
jag Vickan & lollo , gjorde pannkakor och Solade i typ ca 2 timmar (:
sen tillbaks till skolan för att ha matte.

Sen  konfa träff... typ repade inför konfirmationen nästa vecka ;D

sen jag och lollo fort hem till lollo och bytte om till oömma kläder
för att sedan åka ner med anneli lollo & filip till
skroten, Vi skulle altså vara med i en brand övning ;D

suuuperkul ;D <3
men jag skriver de i ett nytt inlägg ;)


Kommentarer
vickan...

jessie! har panik... min dator e knäpp och jag skulle ladda över bilderna igår men då började den typ haka upp sig och jag hade tryckt på ta bort efter importering.... och såklart så fanns ju inte bilderna på datorn idag och dom finns ju inte på kameran heller så alla bilder e borta... e så jäkla arg! åååå... de va 521 bilder... ååååååååå.... men om vi e imorgon får vi ta massa nya kort! du kunnde imorgon va? <33

2010-05-13 10:27:58
vickan

men kan du skicka dina bilder? <33

2010-05-13 10:28:50
jagsjälv

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :(!!!!!!!!!!! åååååååååååååååååååå ;.(!!

Du hade ju dem bästa flummigaste bilderna ;'(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2010-05-13 12:08:10
jagsjälv

Men är du säker :(!!!!!!!!!!!!!!????

men bilderna från din konfa är väl kvar ??

2010-05-13 12:09:14
URL: http://yezzicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0