Tisdag ;)

Heehj
ehm , asså gud jag inte inget vettigt att skriva när
jag igentligen inte har tid att skriva ?

jaja ,
vi har ju välidgt många läxor till fre, uhäg!-

it is .. Engelska svenka och matte
men matte läzan är klar gjorde den idahh ;
och svenskan så ska vi typ komma på ngt att skriva om ,
och jag tog "miin katt" yes. har skrivigt lite "oman"

och engelskan typ förhör på 3 grammatik saker mojjser.


Eh idag

Typ Labb - lollo & jag byggde våran glassbil på teknik No lektionen
sen andra lektionen hade vi labb igen !

Sen jag tyska.. de va bara 7 på tyskan höhö :*

Sen åkte jag hem i typ en timme för jag hade så lång
rast, sen åke jag tillbaka för att sedan gå en prommenad med kalssen på No lektionen
sen matte börja på nytt kapitel "chans och risk"
sen typ kreativ då hade vi Foto :D
men vi han inte knäppa nå kort nästan ;O


Lite bilder bara...


HSHA min mooobil i LEKSAKS mobil på BR :O!!


aja denna bild får avsluta inlägget !! BUE BYE ^^



Kommentarer
sofia

sv: haha självklart ;)

2010-05-05 14:20:56
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/
sofia

sv: haha en bh på rea :)

2010-05-12 16:47:48
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0