Victoria här! <3

Hallåjsan! Victoria här så alla vet! sk försöka gästblogga lite. hehe får se hur de går... :D Men aja, har nyss bakat en sockerkaka och den blev jättegod. haha, kladdig. :P Men tänkte berätta om fredagen och lördagen då jag var med jessie och anneli. :D<33


först så kom jag till jessie kl. 9.50 på fredagen och då bakade vi en kladdkaka som vi tog med och till badet. där tog vi oxå massa kort och typ filmade när vi gick på ett "hamsterhjul" där vi fick med min fiiina vurpa haha, sen så cyklade vi tillbaka till jessie och så åkte vi in till staden för att köpa presenter och lite saker. sen så åkte vi hem till jessie och hämtade hennes saker för hon skulle sova hos mig. sen så tog vi lite kort och sen cyklade vi och mötte anneli för hon skulle oxå sova här. då tog vi såklart ännu mer kort när vi kom till mig, men sen på kvällen så tittade vi på avatar och jag och anneli satt och goffade chips, men inte jessie. haha hon tyker inte om de... men iaf... anneli hade sett avatar förut men inte jag och jessie. men den va väl bra. :) sen efter filmen så gick vi och la oss... hehe jag somnade först men dom somdade typ 03.40 eller nått... men sen dagen efter så solade vi, gick till hästarna. slog in presenterna som vi köpte på fredagen. sen efter att vi hade ätit lunch så åkte vi till anneli och hållde på med hennes gåsunge (jättegullig), sen efter de så cyklade vi till björklinge, hem till jessie och bakade sockerkaka som vi tog med till lilla badet. sen efter de så cyklade vi hem till mig, eller anneli cyklade hem till sig. sen åt jag och jessie mat hos mig och sen så skjutsade vi hem henne... <333
En dag som måste göras om! och då får lollo oxå vara med! hon kunde inte för hon skulle tävla! <3



hahah jessie råkade sparka mig. xD<33


Haha de där gick väl okeej? hahaha... men ni får ha en bra dag! kraam! <33


Kommentarer
lollo

:D<33

2010-05-17 19:11:04
Anonym

sv: man får typ trycka på ' sol & bad ' tror jag , eller ' underhållning ' :)<3

2010-05-20 20:22:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0