Löördag

Cha!
Kände mej illa tvungen att blogga nu assåå!
Ja, jag har badat issss-kall vak! Asså de va så kallt :OO, värsta smärtan i hela koroppen
det va en En-gång-i-livet-sak att göra och nu äre gjort så jag känner mig stolt (:
Bevis finns på facebook på mina filmklipp (:
ja ja, vi slutade kl 9:40 då när jag kom hem tog jag ett långt varmt skummbad! :)
och åkte in till stan vid 12 , och köpte ett
Linne och en jeans jacka från H&m och lämnade annelis låne böcker till stadsbiblioteket.


tror den ser ut såhär  fast utan ränder...
(och nej jag orkar inte gå och kolla i gaderoben)
& jag hittar inte jeans jackan på hemsidan.. :)

För övrigt idag, det blev inge pimpel fiske med bror för han hann inte komma hem i tid..
för jag ska ducha snart och sen ska jag packa & sedan bege mig iväg till anneli
för jag ska sova över där med lollo & vickan, och ikväll ska vi se på Bio ^^

TJArå!

& återigen för att jag läbngtar till sommar'n!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0